Subject: [SPAM] - Vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 08:55:49 +0300

Registreerimise kuupäev: 16.09.2024

Registreerimise number: 9.3-1/24/7959-4

Juurdepääsupiirang: Avalik

Terviseamet saadab Teile dokumendi Riigitee 1 Tallinn–Narva (E20) km 
187,3–209,7 Sillamäe–Narva teelõigu eelprojektiga kavandatavate tegevuste 
keskkonnamõju hindamise aruande avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu teade

 Tere!

Terviseamet esitas 20.06.2024 kirjaga nr  9.1-1/24/5825-2 seisukoha riigitee 
1 Tallinn–Narva  (E20) km 187,3–209,7 Sillamäe–Narva  teelõigu eelprojektiga 
kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise aruande kohta. Terviseamet 
on tutvunud esitatud materjalidega ning ametil puuduvad täiendavad 
ettepanekud  või vastuväited.

Lugupidamisega

Terviseamet
Tel 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.